Istagram

Instagram

24 marca 2015

Wielkanocna Mini - sesja w Stary Browar Kościerzyna :)

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta kolorowa scenografia. Miny niektórych modeli znakomite, szczególnie ten potomek Czyngis Chana z marchewką jest nie do podrobienia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z opinią ,ten maluch jest nie do podrobienia....

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog, zdjęcia kapitalne! Jakiego uzyłas sprzetu do zrobienia zdjęć?. Wczoraj chciałem sobie jakiś kupić w media ale nie znalałem satysfakcjonującego mnie modelu. Napewno masz cos mega drogiego a ja raczej szukam czegoś na start. W sumie musze jeszcze porównać ceny w necie, obskocze sklepy takie jak agito.pl albo jakieś portale aukcyjne to może upoluje coś w całkiem przystępnej cenie. Dzięki za recenzję i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tych fotografii są własnością ich autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.