Istagram

Instagram

2 lutego 2015

Zimowo na sportowo :)

2 komentarze:

  1. Super zdjecia tylko gdzie tyle sniegu znalazlas? Biale zdjecia sa mega

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdjęcia zachęcają do ruszenia tyłka z domu :) Ja niestety mam opłakaną kondycję :( nawet kupiłam sobie ostatnio na eobuwie buty NIKE - Wmns Flex żeby się przemóc i zacząć biegać (kasa wydana to szkoda mi będzie żeby leżały, strasznie nie lubię marnotrawienia kasy). Nie jestem jednak zbyt usportowionym typem człowiek :P Ale tyłek mi rośnie a pizza o 20 nie pomaga w zachowaniu dopuszczalnej wagi :D

    OdpowiedzUsuń

Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tych fotografii są własnością ich autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.