Istagram

Instagram

12 maja 2010

Maj, majowe kwiatki, wiosna , zieleń...















8 komentarzy:

  1. fantastyczne zdjęcia.na stokrotkach aż mi łzy poleciały(przez hormony)
    ja poproszę odbitkę pierwszych stokrotek nad łóżeczko dziecięce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga podaj na @ adres na który mam wysłać przesyłkę , taki mój mały wkład w Twoje i maluszka lepsze samopoczucie ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci kochana,bardzo bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ Ci dzwoni tej wiosny :)
    też pozwoliłem sobie wstawić Twoją stronę do przyjaciół.
    Siwmir

    OdpowiedzUsuń
  5. robia wrazenie. pozdrawiam rafal

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te kffiatuski zrobiłaś naprawdę raz dziennie zaglądam i od razu mam lepszy dzień :)

    Pozdrawiam

    www.damiannowak.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ...ładne te Twoje wiosenne kwiatki...:)
    http://zbigniewprochowski.blogspot.com/2013/03/wiosenne-kwiatki.html
    ,a moje ?

    OdpowiedzUsuń

Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tych fotografii są własnością ich autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.