Istagram

Instagram

22 stycznia 2009

Studniówka 2009


Podziękowanie
Chcielibyśmy podziękować za piękne fotografie, które oddały urok i zabawę na naszym balu z okazji stu dni do matury. Za pół roku nie będziemy już w takim składzie jak teraz.. Oglądając te zdjęcia będziemy wspominać super zabawę, którą zamknięto w kadrze. Będziemy śmiać się z siebie nawzajem, może pojawią się też łzy wzruszenia.. Jedno wiemy na pewno - zdjęcia idealnie oddały nastrój niezapomnianej dla nas nocy. Dziękujemy za tak wspaniałą pamiątkę. :)
klasa 4 TE 3


“Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem.
Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić ,
aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.” -
Don McCullin
Bardzo Wam dziękuje, że mogłam być świadkiem tak wspaniałej zabawy ,
poznać tak wiele uroczych ludzi,
a jeżeli swoimi zdjęciami udało mi się Was rozbawić - wzruszyć
tym bardziej mi miło :)




















3 komentarze:

  1. szkoda,ze mieszkasz tak daaaleko ode mnie...
    poprosilabym cie o sesje dla mnie i moich chlopakow :P
    niesamowite zdjecia.
    pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszka z przyjenością zrobiłabym taką sesję dla Ciebie :) może kiedyś ta odległość nie będzie taka wielka, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tych fotografii są własnością ich autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie jest zabronione.